2015. március 1., vasárnap

Hát jah... Neki kell kezdeni ennek a cikknek is. Korábban már szóltam, hogy az oldalon hibák lépnek fel (Kösz GP), és a G-portál rá sem hederít, mondva böngészőhiba. Kérem szépen, leteszteltem mindegyik böngészőmben (Mozilla Firefox, Google Chrosme, Opera) és mindegyikben fennlépett a hiba. Azután a kódokba kötött bele a webmester, leelenőriztem, majd lecseréltem mindegyiket: a CSS Kódot illetve a menükódot is. Err még mindíg fenlép a hiba. Irritáló, hogy a webmester csak a lábát feltéve próbál meg sokszor okoskodni, majd bevágja a pofánkba, hogy oldd meg. Mit oldjunk meg rajta, ha a szolgáltató hibája. Linkek/szövegek tűnnek el. Ebből elegem lett, így fogtam a sátorfámat, és szépen költöztem. Rengeteg lehetőségem colt, rengetegszer átolvastam a portálépítősök véleményeit egyes szolgáltotókról. Így, először 1 hónappal ezelőtt, február 1. -én intézkedtemm, és kaptam is domaint a Flaunt.nu -nál. Nagyon megörültem neki, álmomban már láttam is előttem a kitáruló leehtőségeket, meg mindent, és tök szuper volt. Aztán rájöttem, hogy ez nagyon de nagyon nehéz. Elős flauntos oldalam, szal légyszíves ne szidjatok le, hogy miért mondom, olvassátok el végig, Nagyon nehéznek tűnt cPanelből felépítenem a lapom, és jól el is toltam, mivel valahot 403 -as hibát írt ki vagy mit xD Ezután inkább vévinéztem miket kínálnak itt hazánkban. Találtam egy startlapos véleménylistát, amin tengeteg magyar, angol, émet, fraancia honlapépítési tárhely, képszerkesztők, galériák, stb. volt, köztük a Gportál, ucoz, mindenkilapja, eoldal, 8X, weebly, webnode és számtalanul sorolhatnék még. Viszont, egyen megrakadt a figyelmem, a blogspoton. régebben kezdtem már ott oldalt, de nehéznek tűnt (akkor még egy hátteret sem tudtam kicserélni egy sima CSS -ben XD). Újra megpróbáltam, és lám, másodszor nagyon könnyű volt, csak ki kellett próbálnom :) Nagyon megtetsett, hogy nem kell reklámot kirakni, nem kell fizetni, nem kell fizetni azért h bannermentesítsd, stb. A Gprotálon már olyan szürkék is voltak a hétköznapok. Amúgy is, már rengeteg jót hallottam róla, szal, ideje volt már ....  :)
A cseréktől utóljára azt kérném, hogy ne vegyenek le, és linkeljenek át az oldal új címére. Én is mindenkit kiraktam az új címen is, szal 1-1- :)
Üdv, Villám
Az oldal új címe:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése